fredag 15 mars 2013

You want me down on earth, but i am up in space

Helt färdig! Efter nästan 4 träningspass är mina armar fyllda med bly och benen bär mig knappt! Nu har jag bara 3 pass kondition, 15x2 dips och 15x2 bredbenta benböj med min mina 5 kilos hantlar kvar att göra. Får se om jag orkar göra allt detta idag. Det är ju fredag så skulle kunna träna hårt med kondition imån istället.
Har mått lite halv kasst sen i söndags så det betyder att jag har orkat tränat varannan dag. Vilken medfört att jag missat tre timmar som jag ska träna ikapp! Men efter mega passet idag så tror jag som sagt att jag fortsätter imån istället med ett mega kondis pass. 
Samt att jag har under denna vecka ätit dåligt. Får väl försöka få i sig så mycket det går men det är inte lätt när det tar stopp. Fast när det kommer till mig så kan jag inte vara för hård på maten hela tiden. Belöningssystemet måste få något för all möda. Då menar jag inte att man åker till McDonalds och efter det klämmer i sig wienerbröd.. nej men något extra.
Idag funderar jag på om man skulle ha myst ner sig i soffan med lite gurka, banan och äpple tillsammans med en film kanske? Och D så klart! 

Morgondagen ser ut att bjuda på lite utomhusaktivitet. Korvgrillning på ösjön! Mysigt ju! :) Sen ska jag nog svänga in på kupolen och köpa mig en ny jacka som jag såg på rean. Nya vinterjackor köper väl alla på vårrean? ;)

31 Mars så ställer vi om klockan till sommartid! Härligt! Får snart ut och springa utan att halka på isen (annars föredrar jag våren framför sommaren)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar