måndag 4 mars 2013

Välmående och lycka

Välmående och lycka sprider sig i kroppen. Det är ovanligt för mig att vara lycklig utan någon större anledning. Utan att någon är här och ger mig denna känsla. Jag är bara lycklig över allt. Jag älskar att träna! 

Visst finns det fortfarande vissa saker som kan göra mig lite mindre lycklig som gör sig påmind titt som tätt. En av de stora faktorerna är att jag inte vet vad jag vill bli när jag blir stor. Ett av de stora dilemmat jag har är också att jag jobbar halvtid enbart just nu och gör inget den andra tiden.. Men jag vill verkligen inte gå tillbaks på hundra procent igen. I alla fall inte till det jobbet jag har idag.

I morgon är det jobba som gäller. I morgon kväll blir det att köra min timmes träning igen. Jag längtar redan! På onsdag däremot så är det ledigt och då blir det mera träning. Det ska bli lite gående med mamma, Li och Lo. Efter det blir det ett zumba pass hemma hos mamma, styrketräning och stretching! Oh yes! Detta ska jag syssla med på min lediga onsdag. Och självklart handla lite mat och förnödenheter!

Nu när jag har förberett morgondagens frukost, lunch och mellanmål. Diskat och plockat ihop samt duschat, så blir det lite avslappnande stretching. Ja jag sa ju att jag skulle verkligen försöka göra det roligt, eller avslappnande i alla fall!

Har druckit 3-3,5 liter vatten idag! Hur mycket har du druckit? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar