söndag 10 mars 2013

Boracay, bilder

Jaha, välkommen feber! Jag hoppas du inte är här för att stanna... 

Eftersom jag nu blev dålig så har jag haft tid och minimalt lite energi till att fixa lite bilder! Alla dessa bilder är från när vi var i Filippinerna. På ön Boracay. Kan inte vänta på att få åka utomlands igen! Nästa anhalt blir Grekland!





Eftersom jag nu inte har gjort något mer än ett par promenader idag så får jag lov att träna igen alla dagar jag kommer missa under andra tillfällen!

Har pratat lite med D också. Om hur vidare jag ska göra. Gå upp på heltid igen eller vad? Lite mer klirr i kassan skulle vara skönt men isf så vill jag börja på ett nytt skift.
Åh det är dags att börja knåpa ner flera rader på ett CV. Dags att börja söka lite jobb. Nu har jag bestämt mig för vad steg ett är i alla fall. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar