måndag 25 februari 2013

Tillbaka i verkligheten

Efter lite mer än två fina veckor i Filippinerna är vi hemma och tillbaka på arbetet. Vi fick vara hemma lite mer än 24 timmar innan det var dags att återgå till det normala.

7 timmars skillnad på dygnet börjar verkligen kännas av i kropp och själ. Känns som om att jag inte har sovit på flera dygn.

Jag är otrolig. Jag börjar bli lite trött på mig själv. Jag börjar inse att jag inte vill plugga till grafisk teknologi. Tror jag. Jag vill så mycket så det blir svårt att veta vad som är rätt för mig.

När vi kommer hem från jobbet idag så är det dags att boka nästa flyg. I april bär det av till Grekland i några dagar. Längtar redan.

Ska försöka få tid till att lägga in alla kort vi, jag, tog denna resan. Ska bli spännande att se om det blev nå foton.

Och första mars då blir det att börja med träning! Fitness fighten here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar