måndag 18 februari 2013

Sista ön

Nu har vi kommit fram till ön Palawan. Sista ön innan vi åker tillbaka till Manila och sedan vidare hem. Ser inte fram emot att åka hemåt måste jag medge.

Boendet i Cebu blev bättre än det vi hade på Bohol. Men det är så fruktansvärt många tiggande barn där så vi ville knappt gå utanför hotellet. Tur vi hade ett helt okej hotell med 45 våningar. ;)

Det ska bli skönt att åka hem fast jag inte ser fram emot det. Jag saknar min mat så himla mycket. Får så ont i magen av allt socker dom har i maten... Förstår inte hur man kan äta så mycket socker som dom gör... Men som sagt. Delade känslor. Vill hem till mat, träning, familj och vänner men absolut inte hem för att komma tillbaka till det verkliga livet.

Hoppas ni har det bra där hemma och är nyfikna på vad ni har haft för er under tiden vi varit borta! :)



2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jag har precis insett att det fans en knapp som heter "ta bort innehåll"... Och det var inte direkt någon varning som följde om jag verkligen ville genomföra detta beslut... Men iaf

      Mellan vilka rader läste du egentligen?? Men man vet ju aldrig. Med mig är inget omöjligt, med D är allt omöjligt^^

      Radera