tisdag 26 februari 2013

Ingen ro, ingen rast

Nu börjar tröttheten krypa sig på. Man har inte återställt sig efter resan. Värst är det för D. Hans trötthet börjar gå mig på nerverna lite. Men bit ihop och låt honom återhämta sig först. Sen är det slut på rasten för honom också!

Jag har varken orkat eller haft riktigt med tid ännu så alla kort jag tog ligger fortfarande i alla minnen. Efter idag (19:00) så är jag ledig igen och kan ta det lite lugnare igen.

Motivationen av att vara tillbaka på jobbet finns inte. Och det gör så att dagarna blir så otroligt långa, sega och tråkiga!

Jag har däremot börjat druckit mycket vatten nu! Ju mer jag dricker ju törstigare känner jag mig just nu. Kanske behöver fylla upp förrådet med vatten som inte annars har funnits. Måste även vänja blåsan för jag går och pinkar irriterande ofta! 2 liter vatten om dagen klarade jag igår och idag verkar det gå ännu lättare!

Imån hoppas jag på fin väder! Jag tänkte att jag och D skulle varit ut och grillat lite korv och njutit lite av solen! För övrigt så ska vi väl annars handla, handla mycket! Både mat och annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar