fredag 3 maj 2013

The time has come?

Som jag sa tidigare inlägg att bygga upp en plan för att lyckas med det jag vill. När ska jag ha viljan till att genomföra allt. Det jag vill ändra på och det jag vill uppnå. Vart ska jag hitta min motivation när mitt hopp har slocknat? Detta funderar jag på många gånger. Hur får jag motivationen och även modet, till att genomföra all?

Jag står i startgroparna men känner det att jag är orolig. Orolig för att jag än en gång ska ge upp. Måste se mig om och se vad som kan få mig att motivera mig till tusen. Men framförallt, jag måste lära mig att inte skjuta upp saker till morgondagen. Det är dags att lära sig vad hårt slit innebär på riktigt!

Man måste våga satsa för att komma någon vart. Nu är det dags att lägga i nästa växel och återigen sluta upp med alla mina bortförklaringar. Dags att visa hur mycket krut det är i mig!

Athen, Grekland. April 2013

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar