söndag 12 maj 2013

Blod, svett och tårar = success

Jag tror jag snart börjar gråta! Mina fötter, jag vill köpa nya. Dom gör så ont när jag springer och efter jag sprungit. Jag vill kunna springa tills mina ben inte orkar mer, tills dom inte bär mig nå mer på grund av att dom är trötta. Men istället får jag sluta min träning på grund av mina fötter. För att dom gör för ont! För att tårna domnar. Om jag däremot biter ihop, som jag gjorde idag, så klarar man av att intervall träna i 8 km men man får däremot väldigt ont efteråt. Så vad ska man göra åt saken? Det är en fråga jag ställer mig. Jag ska göra fotövningar och sen ska jag kolla om jag kan läsa något mer man kan göra för sina fötter.

Poros, Grekland. April 2013
Måste säga att jag har varit väldigt onyttig på senaste tiden. Men ändå så har jag tappat någonstans mellan 0,5-1 cm i midjan. Och det är jag överlycklig för! Med tanke på hur onyttig jag faktiskt har varit! Det är verkligen en väldig resa detta och det är framgång samtidigt som det är motgång. Det kräver tålamod och man får verkligen glädja sig av alla resultat man får. Oavsett hur små resultaten är. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar