lördag 4 maj 2013

Nerds!

Poros, Grekland. April 2013

Just nu blir det en del bilder från Grekland må jag säga. Det blev många lyckade foton därifrån. Jag har umgåtts en del med min kära bror som är uppe på besök denna helg. Både ett par timmar igår och idag har vi umgåtts. Mycket nördande blir det! Men jag har i alla fall kommit fram till att det blir ett nytt objektiv! 28-300! Ett lite allt i allo objektiv! Ska bli härligt då jag lånar bror mins 18-50 glugg. 

Helgens fångst bestod av en "ponny" med bihang? Trista väderdagar passar väldigt bra för svartvita foton. Visserligen så älskar jag svartvit och borde fota oftare med det! Oh well, nu är jag verkligen sugen på att framkalla nya tavlor hem! Har ett par motiv som väntar på att få bli framkallade! 

Romme travbana. Maj 2013
Måste bara tillägga att jag älskar mina nya träningskläder! Ett par löparbyxor från Socs och en ny jacka från Nike. Jackan är såpass underbar att jag knappt vill ta av mig den! Väldigt snygga kläder!
Me happy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar