onsdag 21 maj 2014

Längtan

Det känns så ofantligt bra att få komma hem! I helgen blir det åter igen att åka till mammas och pappas kommande hem. Hackmora. Det är dags att lägga upp takåsarna på den nybyggda delen och med andra ord så behövs det en del hjälp.
Det blir även dansuppvisning för småttingarna och lille Ville fyller dessutom hela 4 år! Efter det blir det lite kalasande för honom! Det är bara att ladda kameran och tömma alla minnen!

Vår numera stora goa kille!
 Just nu sitter jag mest och kollar på kelbyone.com (en sida jag rekommenderar starkt om man är intresserade av att fotografera) medan jag inväntar att käraste ska komma hem med lite dryckers från bolaget. I kväll blir det nog lite tv-spel, öl och kanske en film. Om jag nu kan hålla ögonen öppna!

Åååååh det börjar klia i mina fingrar! Vi är ju på jakt efter hus. Hus som rymmer båda våra hobbys bland annat. Så så fort vi har ett hus så kan jag med andra ord börja sakta men säkert börja inhandla grejer så jag kan bygga min egna lilla studio! Längtar! Det är så roligt nu när jag verkligen börja inse vilken typ av fotografering jag tycker bäst om. Och gissa om jag blev förvånad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar