fredag 30 maj 2014

Vilja

Känner en skön känsla sprida sig i kroppen. Jag köpte en crosstrainer igår. Hunnit använda den två gånger nu och idag körde jag ett 50 minuters pass sen vikter och statisk magträning. Lite vila till sen ska jag ut och sträcka ut musklerna!
Jag hade tänkt att egentligen skrivit ner på min telefon vad jag har för midjemått och se om typ 2-4 veckor vad jag har då. Men jag hittar inte mitt måttband! Vart tusan jag lagt det har jag då ingen aning. Trodde jag hade lagt det vid alla mina sy tillbehör! Med det kom jag och tänka på att jag borde ta och laga lite kläder!

Idag har vi varit iväg och spenderat lite. Oerhört spännande. D köpte till och med för mer än vad jag gjorde! Jag köpte en ny jacka. Lite mer väder tålig jacka då jag vill kunna vara ute lite när som! Och ett par nya skooooor! Skorskorskor!! Lovelovelove!! Mmmmhhmm! Lågskor! Har ju länge tänkt köpa ett par vanliga lågskor som man kan ha till stuprörsjeans (eller nu för tiden kanske det heter skinnyjeans?) för det har jag inte haft på väldigt länge! Blev budjet model av Converse!

Jag vill åka och se Avenged Sevendfold i sommar! Ska försöka få någon med mig och kolla! Skulle så jättejättejättejätte gärna vilja se dom!

Självporträtt med A7X tröja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar