lördag 17 maj 2014

Tillbaks från det döda?

Jag inser att jag inte har varit aktiv på mer än sex månader. Mycket som har hänt! Good stuff!

Ett av det sista jag delade med mig om mig själv var att jag bytte jobb. Jag har nu hunnit med mig att arbetat på tre olika orter. Nu är jag i Stockholm och härjar. Får se hur länge bara.

Ett av det första jag (läs vi) gjorde var att gifta mig (läs oss). Eftersom vi inte är nå traditionellt bundna människor (jag skulle aldrig komma på tanken att gifta mig i en kyrka) så ska våra släktingar få träffas för första gången nu i sommar. Datum håller på att spikas!
Vi letar för fullt efter något nytt ställe att slå ner våra rötter. Vi håller tummarna på en lantlig gård! Vi vill kunna starta egen verksamhet så vi söker något lite större.

Jag uppgraderade nyligen min utrustning och har nu börjat fotograferat med en fullformatskamera! Jag har börjat fotat porträtt mycket. AND I LOVE IT! Så om du eller någon som du känner vill bli fotograferad så är det bara att säga till! Har även fått tillfället att fota gravidmage nyligen. Roligtroligtroligt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar