onsdag 28 maj 2014

Mer ledigheter åt folket!

Åååååååhh!! Jag är trött! Har nog varit hemma 1,5 timme. Äntligen får jag lite ledigt igen! Ska bara åka till posten och få iväg dom dära förbannade lappjävlarna och sen heeeelg! Men först, kaffe!

Sitter och lyssnar på en föreläsning om bröllopsfotografering. En av mina kära vänner ska gifta sig i sommar och vill att jag ska fota. Sjukt roligt men jag är då nervös över det hela. Den tid jag får på mig är mellan vigseln och festen. Tänk så blir det inte bra, tänk så blir dom inte nöjda?



Nu börjar det kännas i kroppen. Känslan över att vilja/orka träna igen börjar växa fram och det börjar törstas i kroppen. En pirrande känsla som växer! Jag är iaf en dag i veckan ute med inlines! Mina fotbesvär gör det inte lätt för mig så efter 30 minuter träning (inlines eller löpning) så gör dom fruktansvärt ont! Jag längtar efter den dära crosstrainern jag får investera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar