lördag 26 november 2011

Sick and Tire...

Of being sick and tired. Det är någon form av kramper som har tagit tag och lagts sig i min kropp. För tillfället så känns det som om att den är här för att stanna. Det kommer och går.

Eftersom min bärbara är på den icke fungerande fronten just nu så passade jag på att installera internet på den stationära istället. Det betyder mindre flyttningar med bilder mellan två datorer.. Eftersom jag för tillfället är en kortare ju!

Nu har det varit många Ornäs bilder du! så därför tänkte jag ta och lägga in en bild som kommer ifrån Sörbo! Måste ta mig ut oftare men det är så mycket roligare att vara ute och fota när man är fler. Någon som vill följa med så är det bara att höra av sig! :)
Likaså att om det är någon som skulle vilja vara test objekt när jag fotar lite porträtt så är det bara att säga till.
 




2 kommentarer:

  1. Hallu, jag ställer gärna upp både som sällskap och test objekt :)

    SvaraRadera
  2. Åh va roligt! Får försöka fixa någon tid snart då! :D

    SvaraRadera