måndag 28 november 2011

Blurig

Nu är jag tillbaks i arbetet. Vare sig jag vill det eller inte. Mina dagar innehåller alldeles för få timmar! Det är så mycket mer jag vill hinna få gjort! Denna vecka blir det att göra ett schema över hur min vecka ser ut. Vad det är jag gör på en hel vecka. Jag måste börja se till att vara mer produktiv!
 

 För min del så blev det en väldigt bra bild fast det är lika med noll fokus! Herrn i huset var till och med så pass rolig då han berättade att han minst sagt kunde fokusera bättre än vad jag gjort! Haha! Om jag ska vara helt ärlig så hade jag inte helt full koll på vad jag gjorde. Allt skulle gå så snabbt så efter jag tryckt av så kom jag på att jag glömt att kolla på vad det är jag tar bild på. Det är för min del en mycket charmig bild av många olika skäl. En av mina tolkningar till denna bild är faktiskt "don't drink and drive".
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar