fredag 25 november 2011

Like and Dislike


Så dålig kamera tycker jag ändå inte telefonen har. HDR:en kommer till användning också! Om man tidigare har haft en X10 mini så är man väldigt nöjd med allt en Iphone kan erbjuda! 

Prövar den nya blogg designen. De nya funktionerna för att skriva inlägg gillar jag. Men resten lär jag vänja mig vid. Införskaffade mig Google+ konto idag också. Lika bra! Tycker verkligen inte om Facebook... Nåväl den får finnas kvar en stund till iaf. 

Är tydligen en så kallad gräsänka nu denna helg.. DISLIKE BIG TIME! Plus att min kropp mår inte så bra just nu så inte blev jag långvarig på jobbet heller... Ogillar det med för såhär tjänar man inga pengar direkt.

Nåväl nåväl, dags för att gå igenom fler bilder. Har hur mycket som helst och hur lite tid som helst! 

4 kommentarer:

  1. Jag saknar ditt gröna hår =)

    SvaraRadera
  2. du borde skaffa det igen :D

    SvaraRadera
  3. Höhö en dag kanske men det är så jobbigt när man har för många färger i håret! :P

    SvaraRadera