lördag 1 juni 2013

Lycklig

Jag funderar över vad som gör mig lycklig.. Jag kan komma på mycket. Allt från sambos varma kramar, till att umgås med en väldigt bra vän. Se syskonbarn tjuta av lycka. Med andra ord kärlek. Men vem blir inte lycklig av kärlek? Lyckan för mig kan även vara när jag lägger in bilder jag nyligen tagit och inser hur bra det blev! Eller ett träningspass som kändes hur bra som helst. Men högst upp på min lyckolista ligger min käraste D. Han är min bästa vän och har plats nr ett.

På tal om D, i morgon kommer båten fram! Härligt. Kanske blir lite båt åkande till nästa helg då. Morgondagen blir alltså att hämta och städa båten. Oljebyte. Tvättning. Stoppa i batterierna, se så att den startar och går mm.. Hoppas på bra väder så att vi kan göra allt i morgon.

Nu börjar planerna smidas om nästa fotoprojekt. Att fota min barndomskompis och hennes syskon som hennes mamma så snällt ha frågat om. Och självklart ställer man upp! Det är alltid lika roligt. Senast idag så åkte jag lite snabbt hem till syrran min och fotade hennes barn. Jag är nöjd med resultatet. Man känner hur man växer allt mer för varje gång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar