söndag 9 juni 2013

Times flies!

Det är skrämmande vad fort tiden har gått och för första gången så menar jag verkligen att det är skrämmande. Oftast så använder -i alla fall jag- man ord i form av uttryck men denna gång så menar jag bokstavligt talat att det är skrämmande hur fort tiden går just nu. Jag önskar att vi kunde stanna i vår lilla lycko-bubbla en längre tid!

Vi har lagt äntligen lagt i båten så i fredags så tog vi oss en tur. Från Torsång, grillning (jag gjorde min första hemmagjorda potatissallad någonsin, och gått blev det!) och övernattning i båten ute vid Sunnanö. Inget slår nog vår mysiga morgon som vi hade. Jag var till och med utan telefon en kortare tid pga batteriet tog slut!

Makalös dagar har vi haft. Med mycket skratt och lagom sysselsättning. Man känner hur levande man är. Pirret i magen som inte försvinner. Jag blir utan ord ju mer jag inser vad jag har missat av livet. Det känns som om jag har vaknat på nytt och precis öppnat ögonen för första gången. Förutom de lyckliga stunder med nära och kära så blir jag hur förbluffad över hur vacker världen är.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar