söndag 20 oktober 2013

Fullt upp med livet!

Hoppsan! Ja som jag sa i förra inlägget, det rör på sig. Det har det minst sagt gjort också. Jag har nu snart jobbat två hela månader på det nya jobbet. Det är mycket att göra. För tillfället så är jag nere i Strängnäs och jobbar så det har gett mig möjlighet att verkligen tagit bilder i denna kommun.

Hemma har vi nu rivit ner kaklet i köket. Inväntar morgondagen för att sätta upp lite ny mosaik. Jag känner mig nöjd för en gångs skull. Jag behöver inte vara på någon annan plats eller vara någon annan för att bara vara.


Ursäkta att jag är upptagen men jag fick fullt upp med livet


För övrigt så vill jag bara berätta om att jag har nu fått en blodad tand för att fota HDR. Vilken... dynamik. Ja menar wow! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar