söndag 11 augusti 2013

Det rör på sig

Nu händer det grejer! Världen har satts i gungning igen. Jag sa upp mig. Inge mer, nu fick det vara. Efter 4 år på bygget så lyfter jag på hatten, tar mitt pick och pack och byter riktning.

Vi har under semestern bara varit hemma i Sverige. No more, no less. Bilåka är väl vårt optimala resesätt. Det blev runt 130 mil på 4 dagar. Vi hade och har lite ärenden att uträtta så vi passade på att komma hem för att ladda om och se vad som händer nästa vecka.
Jag känner mig ivrig på att se vad som komma skall!

Just nu för övrigt så är det städning och matlagning på schemat. Sen efter det så kanske jag ska ta och börja kolla igenom bilder jag tagit sen vi var i Stockholm och även denna vecka som varit! Kameran har blivit liggandes väldigt mycket nu märker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar