torsdag 24 december 2009

Väck mig efter nyår

Det blev helt plötsligt så tomt efter att kära kusin gick sin väg. Jag längtar så olidligt på att nästa år ska starta. Men nu när man är så nära att avsluta detta år, vad är det man kommer att sakna? Mina tankar virvlar och det som kommer upp är Norrland, alla mina resor och vissa dagar med... killroy - 53. Sommarens roliga dagar. Tidiga mornar, sena kvällar.


Jag håller på att göra en egen tavla åt mig. Digitalt. Ett kort jag har tagit, gjort om och sen med ett citat. Försöker bara knåda fram den tills jag vet exakt hur jag ska ha den. Jag har ingen stor lust att gå och köpa mig massa tavlor. Jag vill göra mina egna. Vill använda mig av mina foton när jag ändå lägger ner så pass mycket energi i det hela. Något likande detta hade jag i alla fall tänkt mig, men vi får se:

Jaja, nu är julafton över. Bara nyår kvar. Min älskade pappa lät mig låna hans mobila bredband så nu kan jag surfa lite hemma. Väldigt snällt av honom. Och i morgon kommer brosan över till mig. Ska se vad vi kan göra för roligt med mitt PS3. Så fort jag får internet så kommer jag och han kunna spela igen som gamla goá tider! Nu vill jag att detta året ska vara över. Kan vi gå vidare och ta nya tag nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar