söndag 27 december 2009

Åh jösses. Nu är klockan redan 5... hur gick detta till? Gick upp rätt så sent. Käkade nudlar till frukost. Drog iväg till skidbacken, åkte därifrån vid runt kl 3. Åkte och handla. Lagade mat! Inge tv-spel än så länge idag men det kommer säkerligen.

Skidåkning blir det även imorgon. Med Björn i alla fall som verkar ha frisknat till kvickt. Han hörde nog talas om att jag hade dragit igång med min skidåkning för säsongen och vips så var han frisk! Vem vet. Skidåkningen idag gick ut på att åka lite lugnt. Snurra runt och börja använda sig av bena lite mera igen. Lärde Titti hur man snurrar på skidorna. Hon börjar få kläm på det. Vem vet snart kanske hon håller samma tempo som mig när jag "släpper loss" från allt. Åka fort gav henne tydligen en adrenalinkick.

Mina fingrar luktar basilika...


Barcelona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar