tisdag 25 augusti 2009

Perfect!

Är det inte gudomligt när allt går som det ska? Jag känner mig i tipp topp. Att jag inte har något att förlora.

Idag har jag varit busy busy på jobbet. Jobb efter jobb har kommit fram innan jag ens har hunnit klart med det första. Men skönt känns det. Det tar sin tid att få in rätt teknik. Men jag känner att nu börjar den komma. Nu behöver jag mindre och mindre hjälp från andra. Fast dock så kommer mer och mer frågor fram. Jag börjar bli väldigt frågvis. Men mycket faller på plats. Fick ju till och med beröm idag^^

Skrivit på kontrakt för lägenhet nu. Yes! Snart är det dags! Ska bli så skönt att få flytta igen. Jag och Emil ska ut och kolla på möbler tillsammans. Pröva säng! :)


Frostbrunnsdalens


Jag och Emil tog oss en sväng till Torsång. Haha, söta pojken ville också vara med på kort! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar