onsdag 3 april 2013

Wind Of Change

Nu jävlar har jag åter igen kommit igång med träningen. Signade upp mig på ett 6-månaders program. Hela kroppen skriker av välmående numera! Det vart lite knaggligt att komma igång igen efter att jag gjorde illa mig men nu så. Nu är jag här igen. Två steg framåt ett steg bakåt! Det tar tid att ändra på sin livsstil. Det krävs jobb för att ändra på sig och det krävs tålamod.

Jag har lyckats med att sluta snusa, vart snusfri i över 3 månader nu. Och jag har lyckats med att börja träna. För 4 månader sen så gjorde jag varken eller. För 1 år sen så sket jag fullständigt vad jag åt också.   Så dessa framsteg tog sin tid, krävde mycket kraft och tålamod. Men jag har lyckats kommit såhär pass långt! Det måste räknas som något?

Bror min var upp under påskhelgen och hälsade på. Jag passade på att fråga denna donnan om hon ville bli fotograferad. Detta är en av bilderna. Finns ett par till som blev skapligt bra! Denna bild var nog den ända bild jag gillade i svartvitt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar