onsdag 17 april 2013

Träning gör mig lycklig!

Jag har en envis förkylning som inte verkar vilja försvinna! Jag får väl lov att träna bort den! Jag som har problem med lock för öronen utan förkylning. Jäklar vad ont det gör när jag är förkyld. Inte roligt då jag vet att jag ska ut och flyga på tisdag!

Jag hade nog det bästa träningspasset någonsin igår! Jag blir helt överlycklig när jag märker att min träning förbättras. Att man blir lite starkare efter varje pass man gör! Ett av mina delmål var just att klara av plankan i 45 sekunder (då jag aldrig klarat av det tidigare). Äntligen och vad lycklig man blir! Det var som en spärr i hjärnan släppte och polletten ramlade ner.
Efter 1 timme styrka och stretch så gick jag ut för att leta efter något ställe jag kunde löpa på! Och jag hittade det! Även med löpningen så verkade polletten ramla ner! Min löpteknik blir bara bättre och bättre! Man börja känna krafterna i bena och vilken energi som finns! Däremot måste jag träna upp ryggen mer! Det är svårt att hålla denna hållning fortfarande!

Eftersom jag har problem med mina fötter. Att dom ömmar och till och med gör så att det blir smärtsamt att belasta till och från. Speciellt utan skor. Därav så har jag börjat gjort fotövningar. Själva övningarna kommer från denna blogg jag följer. Får se om/hur mycket det hjälper!

Nu idag är det den enda dagen jag och D är lediga tillsammans denna vecka så vi ska passa på att springa ärenden och ha en mys-onsdag! Kvalitetstid! Vi får iaf 5 lediga dagar nästa vecka! Och på söndag så är vi, läs jag, hundvakt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar