måndag 8 april 2013

Energin vart tog du vägen??

Energin är inte på topp just nu. Den har saknats helt och hållet idag! Men jag har nog bara mig själv att skylla på! Igår fyllde ju D år. Hela 25 år! Och det betyder ju att vi ska fira födelsedag. Vi levde på fika igår. -.- Men men.  Dessutom så har jag fått tillbaks mitt sockersug. Det måste väck! Sockerberoendet försvinner efter en veckas tid. Men det är en riktigt jävlig vecka.

För övrigt så fick jag kämpa mig igenom kondis passen idag. Hua! Jag höll ett lugnare tempo. Men jag gjorde det! Och jag blev piggare över att få svettas lite. Och jag har precis kommit underfund med hur man ska klara av att stå i plankan. När man säger "andas lugnt" då menar man verkligen att andas lugnt! Men det kräver visserligen alla mina krafter och all min fokusering men jag lyckas komma ner till en lugn andning och volá! Helt plötsligt orkar man stå mycket längre! Att fokusera på något annat än tid och smärta gör även så att tiden går fortare.

Nu ska jag hämta linimentet och massera min onda knöl jag har i axeln. Efter det blir det en dusch och lite tigerbalsam för jag har en stor bumling, som inte är huvudet, på en av mina axlar! AJ!

Bror min under julafton 2012
Jag ska ta och komma ihåg att jag ska göra en liten lathund om lite småtips, inställningar och bra att tänka på till resan som svägerskan ska göra. Det blir typ i mörker utan stativ gör du såhär.... i ljusa förhållanden gör du såhär istället.. Hoppas på att den kan komma till hands!

Sen ska jag även ut och instruera min syster om lite ljusförhållanden någon dag som hon så snällt bad om! Of course jag ställer upp! Bara roligt! :D Kanske även jag kan få nå tips eller egna idéer på nå nya motiv ute! Funfun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar